Ütős: 10 nagyon kreatív, de teljesen használhatatlan reklám Téma: Érdekességek

Idén is megrendezésre került Angliában a Chip Shop Awards, ahol a legjobb, nem felhasznált reklámötleteket díjazzák. Az esemény a tiszta, határok nélküli kreativitásról szól – így az ötletedet még csak el se kell fogadnia a reklámügynökségnek ahhoz, hogy nevezhess. Íme a szerintünk 10 legdurvább idea:

1.A Heinz Ketchup-pal mindent könnyebb lenyelni

2. Bentley: Ez a kocsi azért környezetbarát, mert csak kevesen tudják megvenni.

2. A Dulux festékmárka reklámja: A szürke ötven árnyalata

4. “Jobb kaját eszem, mint a gyerekek 60%-a világszerte”

5. Nike: Fuss az életedért!

6. A Clinique arclemosója Heath Ledger Jokerével

7. Boots angol drogéria: “Az árak itt még az önbecsülésednél is kisebbek. Az árak itt még a barátnőd elvárásainál is alacsonyabbak. Az árak itt még a barátnőd gátlásainál is kevesebbek.”

8. “Ne szard le!” Harc a bélrák ellen

9. A gyerekek bármit megtennének, hogy újra érezzék a Dairylea ízét

10. Teddy maci felnőtt – kampány a szülők figyelmének felhívására